Arad, Arad, Romania contact@casitech.ro

Ce este SEO,
pe intelesul tuturor

Ce este SEO

Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO)


SEO înseamnă Optimizare pentru motoarele de căutare și este procesul utilizat pentru a optimiza configurația tehnică a unui site web, relevanța conținutului și a linkurilor / backlinks, astfel încât paginile / site-ul să poată deveni ușor de găsit, mai relevante și mai populare pentru interogările de căutare ale utilizatorilor și, în consecință, motoarele de căutare le clasifică mai bine.

Motoarele de căutare recomandă eforturi SEO care beneficiază atât de experiența de căutare a utilizatorilor, cât și de clasarea paginii, prezentând conținut care îndeplinește nevoile de căutare ale utilizatorilor. Aceasta include utilizarea de cuvinte cheie relevante în titluri, metadescrieri și titluri (H1), prezentând adrese URL descriptive cu cuvinte cheie, mai degrabă decât șiruri de numere, și markup schema pentru a specifica sensul conținutului paginii, printre alte bune practici SEO.

Motoarele de căutare ajută oamenii să găsească ceea ce caută online. Indiferent dacă căutați un produs, căutați un restaurant sau rezervați o vacanță, motoarele de căutare sunt un punct de plecare obișnuit atunci când aveți nevoie de informații. Pentru proprietarii de afaceri, aceștia oferă o oportunitate valoroasă de a direcționa trafic relevant către site-ul dvs. web.

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este practica de a vă orienta site-ul pentru a se poziționa mai sus pe o pagină cu rezultate ale motorului de căutare (SERP), astfel încât să primiți mai mult trafic. Scopul este de obicei de a vă clasa pe prima pagină a rezultatelor Google pentru termenii de căutare care înseamnă cel mai mult pentru publicul țintă. Deci, SEO se referă la fel de mult la înțelegerea dorințelor și nevoilor publicului dvs., cât și la natura tehnică a modului în care vă configurați site-ul.

Cum funcționează motoarele de căutare?


Motoarele de căutare oferă rezultate pentru orice interogare de căutare introdusă de utilizator. Pentru a face acest lucru, ei cercetează și „înțeleg” vasta rețea de site-uri web care alcătuiesc web-ul. Ei rulează un algoritm sofisticat care determină ce rezultate să afișeze pentru fiecare interogare de căutare.

De ce SEO se "concentrează" pe Google


Pentru mulți oameni, termenul „motor de căutare” este sinonim cu Google, care deține aproximativ 92% din piața globală a motoarelor de căutare. Deoarece Google este motorul de căutare dominant, SEO se învârte de obicei în jurul a ceea ce funcționează cel mai bine pentru Google. Este util să înțelegeți clar cum funcționează Google și de ce.

Ce vrea Google


Google este conceput pentru a oferi utilizatorilor săi sau celor care caută cea mai bună experiență de căutare. Asta înseamnă să oferi cele mai relevante rezultate, cât mai repede posibil.

Cele 2 elemente de bază ale experienței de căutare sunt termenul de căutare (intrarea utilizatorului) și rezultatele căutării (ieșirea).

Rolul SEO


Scopul SEO este de a vă ridica clasamentul în rezultatele căutării organice. Există diferite practici pentru optimizarea rezultatelor AdWords, cumpărături și locale.

Deși poate părea că atât de multe elemente concurente care ocupă imobiliare pe SERP-uri împing listele organice în jos, SEO poate fi totuși un efort foarte puternic și profitabil.

Având în vedere că Google procesează miliarde de interogări de căutare zilnic, rezultatele căutării organice reprezintă o acțiune importantă pentru traficul de pe site-ul dvs. Sunt necesare investiții inițiale și continue pentru a asigura și menține un clasament bun in Google.