Ce este marketingul digital?
Marketingul digital se referă la crearea și răspândirea de conținut pe canale media digitale, de exemplu, site-uri web, pagini de destinație, rețele sociale, e-mail și aplicații de mobil, precum și promovarea acelui conținut folosind o varietate de strategii pe canale digitale plătite, dobândite și deținute, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate, distribuirea de conținut, rețele sociale, e-mail, mesaje text și multe altele.
Interesant este faptul că, în calitate de utilizatori, ne-am obișnuit în totalitate cu reclamele online. Acest lucru nu este de mirare, deoarece consumatorii sunt tot mai mult pe internet, așadar prezența companiilor este tot mai mare. De aceea, metodele clasice de marketing iau tot mai mult locul campaniilor digitale. Avantajele sunt numeroase, de la finanțe până la targetarea mai ușoară a publicului.
Având în vedere cât de accesibil este internetul astăzi, m-ați crede dacă v-aș spune că numărul de persoane care intră pe internet în fiecare zi sunt într-o creștere continuă, semnificativă?
La ce ajută dezvoltarea unei afaceri marketingul digital?
Scopul content marketingului este atragerea potențialilor clienți astfel încât li se va oferi conținutul care îi interesează. Astfel se atrage atenția utilizatorului asupra unui anumit domeniu și se creează nevoia după un anumit produs. De exemplu, site-ul pentru închirierea apartamentelor atrage clienții cu sfaturi legate de locuință, interior, prețul de închiriere etc.
Un conținut de calitate și „împachetat” de design poate obține rezultate mult mai bune decât oricare alt conținut și metoda de marketing clasic.
Conținutul creat în este foarte important, deoarece cumpărătorii nu vor să piardă timpul cu conținuturi neimportante. De aceea, content marketingul este unul dintre cele mai importante segmente de campanii digitale.